?

Recenze M??stsk├ę knihovny v Praze (Jizven├ş) - RECENZE

Dal┼í├ş kniha mlad├ęho ─Źesk├ęho autora je zaj├şmav?? psan├Żm a komponovan├Żm p??├şb??hem o slo┼żitosti mezilidsk├Żch vztah┼» s nahl├ędnut├şm do tajemn├Żch hlubin lidsk├ę du┼íe.

Kniha za─Ź├şn├í zd├ínliv?? jednodu┼íe - mu┼ż je pozv├ín na z├ímek na ples a potk├í zde kr├ísnou a z├íhadnou z├ímeckou pan├ş (d├şvku), kter├ę d??laj├ş spole─Źnost pouze dva sluhov├ę, dva chrti a ply┼íov├Ż medv├şdek. Postupn?? odhalujeme, ┼że se vlastn?? jedn├í o zaj├şmav├Ż milostn├Ż troj├║heln├şk. Autor ve slo┼żit?? komponovan├ęm p??├şb??hu propl├ęt├í minulost a p??├ştomnost, sen a realitu a hlavn?? osudy jednotliv├Żch hrdin┼», do jejich┼ż ┼żivota v├Żznamn?? zas├íhne pr├ív?? postava ply┼íov├ęho medv├şdka. Tento tajemn├Ż p??├şb??h nech├ív├í mnoho ot├ízek nezodpov??zen├Żch. Jak to v┼íechno vlastn?? bylo mus├ş ─Źten├í?? odhalit s├ím...

I smrt se zahoj├ş. J. Balv├şn, dobraadresa.cz

V Pavlových beletriích se ob─Źas zalesknou perly, moudra, která obstojí samostatn?? a ─Źtená??e se dotknou tak??ka fyzicky, proto┼że se s nimi naprosto ztoto┼żní.

Zbyte─Źnost, Josef Schwarz, magaz├şn UNI

Pavl┼»v text je jako dob??e nabroušená b??itva – bez okolk┼» a deziluzivn?? proniká k d??eni ┼żivota ka┼żdého sou─Źasníka, i kdy┼ż nejlépe se v autorov?? povídkovém p??íb??hu najdou Pavlovi genera─Źní vrstevníci.